niedziela, 11 września 2016

Na różowo

Kolor różowy nie należy do moich ulubionych. Widziałam kilka kreacji w tej kolorystyce, które mnie zachwyciły, ale ogólnie rzecz biorąc unikam jej. Jednak w ostatnim czasie zostałam sprowokowana przez wyzwanie STAMPlorations CAS, więc staję w szranki. Muszę się przyznać, że ta karta, pomimo różowości bardzo mi się podoba :-(  To jest wbrew mnie, ale muszę się do tego przyznać ;-)

Wykorzystałam wcześniej przygotowany panel z Inka Gold w technice smooshing Inka Gold. W związku z tym, że panel nie został pierwotnie w całości pokryty IG to poprawiłam go przy użyciu pędzla. W efekcie dało to zupełnie inny obraz, bo pojawił się efekt marmurku. Wycięłam z panelu border wykrojnikiem z Penny Black.

Wykonałam stemplem z Latarni Morskiej odbitkę czarnym tuszem Archivald Ink - kwiaty i zielonym tuszem Laratnia Morska - łodyżki i listki. Kwiaty pomalowałam Promarkerami w odcieniach różowych. Wykonałam za pomocą pędzla delikatny splashing różową Inka Gold rozpuszczoną w wodzie po wcześniejszym zamaskowaniu maków. Potem odbiłam sentyment czarnym Archivald Ink. Na zakończenie przykleiłam do bazy kartki różowy border. Kartka wygląda tak:






Kartkę zgłaszam na wyzwania STAMPlorations
STAMPlorations CAS Card Challenge Anything Goes with optional twist PINK
SS Wednesday Challenge STAMPtember Stamp It
SS Monday Challenge STAMPtember Stamp It
SS Work It Wednesday Challenge Anything Goes August
Seize The Birthday Challenge Frames bez opcjonalnego skrętu
HLS Anything Goes With Dies
LTSCB #85 Flower Power
Lost Coast Challenge #28 Anything Goes
Virginia's View Challenge #23 

 


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Sharyn Polesel pisze...

This is lovely! I just bought that swirly edge die, isn't it beautiful! Love your pretty colors. Beautiful card. Thanks for playing along with us at Seize the Birthday!

Catherine pisze...

Such a pretty card. I love the beautiful flower and die cut edging. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

Cathie ♥

The Sparkly Fairy pisze...

Such a beautiful card. I love the colours. Thank you so much for sharing it with us at Happy Little Stampers Anything Goes with a Die.

Emma - Design Team

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous design! Love that flower and your coloring! :) HUGS

Leslie pisze...

Gorgeous project with an awesome design! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog's "Flower Power" challenge! Be sure to check out our sister blog, Love To Craft Challenge Blog (link below)! :)
Hugs,
Leslie, LTSCB DT
Love To Scrap!
Love To Scrap Challenge Blog DT
Love To Craft Challenge Blog DT
House of Cards DT
Crafty Friends DT
My Crafting Stories DT
Creatalicious Challenges DT
Let's Craft and Create DT

Aileen pisze...

Another stunning card, love the colours used, your watercoloured panel and that die cut, all perfect. You are so talented.

Suchi pisze...

Beautiful card! Love the die panel! Thank you so much for playing along with us at STAMPlorations this month! :)
Suchi- DT xx

Sari / Granne pisze...

Such a delicate and beautiful card, lovely. Thank you for joining Lost Coast Portal to creativity "Anything goes" -challenge, hope to see you soon again.

Helen Gullett pisze...

What a beautiful card. Love the flower
Thank You for playing along with HLS - Anything Goes With Dies Challenge!