wtorek, 9 maja 2017

Less is More

Cześć kochani,
przyszła pora na zwierzenia, od dawna bowiem gryzie mnie pewien nierozwiązywalny problem... Pewnie część z moich przyjaciół wie, ze kocham CAS. Jest jeden taki blog wyzwaniowy, tytułowy LIM, który stanowi dla mnie zbty wysoko stawianą poprzeczkę. Kocham CAS, ale zdaję sobie sprawę, że do perfekcyjnego CAS mam spory kawałek drogi. Bez względu na to staram się jednak iść tą drogą, może kiedyś stworzę kartę CAS ideał?
W tym tygodniu na LIM królują dwa kolory, żółty i szary, więc postanowiłam, że spróbuję i ja tej zabawy. Wykorzystałam szablon z trójkątami różnej wielkości, które zabarwiłam DI. Z tak przygotowanego kartonu wycięłam napis "BIRTHDAY" ( mój dość świeży nabytek od STAMPlorations). Zeby dodać trochę więcej wymiaru napis podkleiłam na kilku warstwach kartonu, w tym jeden w kolorze żółtym.  Napis HAPPY pochodzi z zestawu "Birthday Friends" Happy Little Stampers.
No i przyszła pora na prezentację


trójkąty podzieliłam na te na "nogach" i na "głowie" i od tego zależało, na jaki kolor zostaną pomalowane. Nie wypełniałam równomiernie powierzchni trójkątów, gąbkowanie rozpoczynałam mocniejszym uderzeniem w jednym z kątów, by tylko delikatnie musnąć kolorem przeciwległy kąt. Końcowy efekt nawet mi się spodobał.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Less is More Week #327 Grey/ Yellow



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

10 komentarzy:

Anke pisze...

Wonderful card, great design.

Sarah G pisze...

I love the soft inking on your geometric design and the popped up sentiment with the yellow underneath it - CAS, cool and graphic! You have used the colour combo perfectly here. Thank you so much for playing along with us at Less is More :)

Aileen pisze...

Wow love this card, love the colours and the inset die cut. Brilliant. Will respond to your email shortly, been so sick but finally getting moving again. Hugs Aileen

Craft-E-Place pisze...

Fabulous card, love the triangles!
Elaine

Esther pisze...

Wow! Stylish, classy and eye catching perfection! What a gorgeous contemporary design. The shapes and colours go brilliantly. Fab card! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Nonni pisze...

Great card! I love the combo of geometric bg and the more artsy style of the sentiment, very interesting look! Thanks for joining us at Less Is More!

Mac Mable pisze...

Very clever and creative card. The colouring and blending is perfect. Great colours together and love how you've done the Birthday die sentiment x Another gorgeous card from one talented lady x

Marina pisze...

Great colours for this happy card.

Bonnie pisze...

I love the yellow and gray and the inlaid sentiment! A very nice card, Bozena!

Aileen pisze...

Ohhh I love these colours and the design. So wonderful, have to add to my pile of cards to CASE. Perfect