czwartek, 6 lipca 2017

Wszystko dozwolone w lipcu w Crafting With An Attitude

Witam wszystkich craftowych przyjaciół.
Chciałabym dzisiaj zaprosić do wspólnej zabawy w Crafting With An Attitude.
Nie ma narzuconego tematu wyzwania, każda karta może wziąć udział w wyzwaniu. Sponsorem nagrody dla zwycięzcy w tym  miesiącu jest Lacy Sunshine.
Ja pracowałam z pięknym obrazem sponsora Finkle Fishing Gnome. Nie potrafiłam się oprzeć, by zrobić kilka kart z jego użyciem. A w głowie mam jeszcze kilka innych możliwości. Jedna karta jest typową kartą CAS, druga karta jest bardziej urozmaicona. Przedstawię obie karty.
To pierwsza karta, bardzo CAS. Obraz malowany kredkami akwarelowymi, na koniec dodałam odrobinę szlifów zwykłymi kredkami, aby dodać kontrast.



A teraz czas na drugą kartę. Elementy obrazu wycięłąm i przykleiłam na piankach dystansowych na tle wykonanym farbami akwarelowymi. Aby uzyskać takie piękne, ciekawe efekty pokropiłam mokre jeszcze farby alkoholem. Tam gdzie padła kropla powstały te piękne okręgi.


Żyłkę wędki dorysowałam czarnym markerem. Stempel cytuje słowa polskiej piosenki, że "w życiu piękne są tylko chwile ..." Faktem jest, że życie składa się z chwil. Ale życie też może być piękne, całe, nie tylko w swoich składowych elementach. To tylko od nas zależy, jak patrzymy :-)




Mam nadzieję, że przyłaczysz się do naszego wyzwania. Masz czas do końca lipca. Radosnego tworzenia :-)




Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
Animal Friends Challenge #52 One Layer Card
Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, 


Życzę miłego dnia. 

BożenA

11 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

fajne obie kartki chociaż ta druga dzięki przestrzenności jest bardziej wyrazista!pozdrawiam Ciebie cieplutko:)

Mac Mable pisze...

Such cute cards. Love the effect on the background on the second card, so different. Also like the added dimension and the 'quote' is beautiful x

ShazInOzCardsCalligraphy pisze...

Hi Bozena,
I love both cards, they're both superb, well done your colouring is excellent.
You asked where to get the holograph silver cardstock I bought it years back on eBay from a U.K. seller, I think you'd still get some from there, they seem to have lovely cardstock.
Thanks for sharing your inspiration!
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}

Bonnie pisze...

What an adorable image, Bozena! And you've watercolored them beautifully! I love both of them equally and can't wait to see more!

*Vicki* pisze...

That image is so darn cute!! Love your coloring and what a fabulous background for your second design!! :) HUGS

Nstiz pisze...

That image is just adorable, Bozena! How cute is this? Your coloring is always beautifully done and love the backgrounds you created on all your cards. These cards are just SO fun!

Cornelia (fun stamping) pisze...

Such cute cards - love the both! Can't decide if I like one of them more than the other one! Guess what - your Easter card finally arrived! Thank you so much - so cute!!! LOVE the dragon and the wonderful background! You are an amazing friend! Sorry for being absent lately - work is simply killing me....

Heike pisze...

Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

LG Heike

Dreja pisze...

Eine fabelhafte Karte. Toll gemacht.
Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

LG Dreja

Kuni pisze...

A wonderful and cute card.
Thank you for joining us at the Animal Friends challenge.
Hugs
Kuni

Rika pisze...

sweet set of cards!