czwartek, 3 sierpnia 2017

Sierpniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Cześć,
chcę zaprosić wszystkich do naszej zabawy . Wszystkie wyzwania CWAA nie są ograniczone tematem, więc każda Twoja karta może wziąć udział w losowaniu nagrody.
Sponsorem wyzwania jest Lemon Shortbread, który dla zwycięzcy ufundował 3 obrazy digi.
Ja wykorzystałam obraz sponsora Toadstool Princess. Do jego zabarwienia użyłam kredek akwarelowych i zwykłych kredek, dla uzyskania głębi cieniowania. Sentyment to mój nowy stempel od Paselii. Przytoczę jego tekst, bo dla moich zagranicznych przyjaciół może nie być zrozumiały. Oznacza on:

BYĆ MOŻE DLA ŚWIATA
JESTEŚ TYLKO CZŁOWIEKIEM,
ALE DLA NIEKTÓRYCH LUDZI
JESTEŚ CAŁYM ŚWIATEM

MAY BE FOR THE WORLD
YOU ARE ONLY HUMAN,
BUT FOR SOME PEOPLE
YOU ARE THE WHOLE WORLD




deszcz pyłku kwiatowego zrobiłam farbą akwarelową i najmniejszym jaki posiadam pędzelkiem



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge Splatter It!
Die Cut DIVA's Challenge AG for August
The Cutie Pie Challenge #113 Here Come The Girls
A Snowflake Promise Challenge #42 AG 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

8 komentarzy:

Arleta pisze...

wspaniałości

*Vicki* pisze...

AWE!! She is absolutely ADORABLE!! Love your coloring and the lovely details you've added to your design!! Happy weekend friend! HUGS :)

Bonnie pisze...

So cute, Bozena! Love your coloring and the lovely sentiment!

Arlene pisze...

So sweet. What a darling card. So glad you joined us at Die Cut Divas.

Crafty Moone Cards pisze...


Lovely card, thanks for sharing with us at Cutie Pie's. Sue x

Anonimowy pisze...

Oj bardzo mi się podoba, świetnie to wymyśliłaś :)
Asia :)

Tracy Freeman pisze...

Such a pretty card, love how you have used the flower.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

Sarah pisze...

What a cute image. Thank you for playing along with the cutie pies. Sarah DT