środa, 27 września 2017

Świąteczny wieniec

Witam,
ostatnio bardzo się ożywiłam :-))  Tak to jest, jak nie trzeba chodzić do pracy. Stawiam taką ostrożną diagnozę, że ja już mogłabym iść na emeryturę, hehehe. Nasz rząd dobrych zmian ostatnio obniżył wiek emerytalny, może by tak jeszcze troszkę go obniżyć? Tak, żebym się i ja już załapała...? To taki mój postulat do rządu. Moja emerytura i tak będzie żebracza, więc nawet jakby ją obniżyć z racji tak wczesnego przejścia na emeryturę, to mniej niż 1000 zł nie będę mogła dostawać, więc po co mam dalej pracować??  Czy ktoś zna dobre argumenty, żeby już teraz przyznali mi emeryturę? Proszę, proszę, pomóżcie :-)

Darnell nie próżnuje, wczoraj ogłosiła dzień trzeci swojego wyzwania NBUS i nie miałam po raz trzeci wyboru... musiałam zrobić coś specjalnie na tę okazję. A w dodatku to podwójny NBUS, mam nadzieję, że ten drobny szczegół zostanie doceniony :-)) ( to oczywiście żart).

A to moja karta wykonana z użyciem przepięknego NBUS digi stamp New Delicious Doodles. Obraz wydrukowałam na prążkowanym papierze w kolorze brudnego ecrie. Złoty sentyment wycięłam pięknym NBUS wykrojnikiem z CUTplorations ( Shery ma takie piękne projekty...) i przykleiłam na piance dystansowej. Cały panel delikatnie nakropiłam złotą farbą Gansai. Taaak, podoba mi się ta karta :-) Czasem przydarza mi się taka nieskromność, ale jak zobaczycie zdjęcia, będziecie mogli mi przyznać rację, ewentualnie mnie potępicie za narcyzm :-)
Dzisiaj przez większą chwilkę w Polsce świeciło słoneczko, więc i zdjęcia od razu są lepsze. Ależ ja zazdroszczę dziewczynom z tych egotycznych regionów...






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
NBUS Challenge #12 Dzień Czwarty
Scraps of Life by Scrappymo! Challenge Rudolph Day October
SS Wednesday Challenge AG #42
CHNC Challenge #352

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

14 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a classy and elegant card. Love the card base colour with the hint of gold, the gold die cut is fabulous too. Such a beautiful card, loving this one. Glad teh sun is shining in Poland. If you can get retirement take it!!! x

scrappymo! pisze...

This is a stunning card. It has such a lovely elegant feeling and the gold paint spattering or misting is fabulous!

Thanks for taking part in the September Rudolph Days Challenge.

Anita in France pisze...

Shimmery, stylish and so elegant, Bożena ... what a beautiful card! Hugs, Anita :)

Jenny L pisze...

Hi Bozen,
Happy Rudolf Days.
Oh I love this stunning card it's very beautifully created.
Gorgeous design.
Thank you for joining the Rudolf Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. GD

Daria pisze...

This is so beautiful! I love it.

Darnell pisze...

What a brilliant card, Bozena! I love it so much!!! Now I must have that die! I'm glad that you are feeling better! I'm sorry I can't help you about the retirement question, but I'm sure you will figure it out and make the right choice for you! Thank you so much for playing three times in my NBUS Challenge #12!! Mwah! Hugs, Darnell

Bonnie pisze...

This is beautiful, Bozena! I love the neutral background with all that gold! Very elegant! Are you retired now? If so, lots more time to craft! Yay!

Grudniowe Handmade pisze...

Nie wiem jak ale też bym dołączyła do wcześniejszego przejścia. .. a karteczka śliczna. Bardzo podoba mi się uzyta grafika oraz ostateczny efekt :)

Nstiz pisze...

My favorite colors on a card are the neutrals! This is gorgeous, Bozena and love the gold you added to this. So very striking!

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, pięknie wygląda!!! a o emeryturkę i ja proszę...:)))

Jean pisze...

What a beautiful card, I love gorgeous wreath image and the super gold die cut sentiment.
Jean x

Loll pisze...

Gorgeous wreath image, BozenA. Love it paired with the gold die-cut sentiment and gold splatters. Very elegant. It would be great if you could retire, but you are so young, my friend. Hopefully the government lowers the retirement age again! :) xx

Dotty Jo pisze...

Your wreath card is absolutely stunning! NBUS #186. Dotty Jo xxx

Melissa Bove pisze...

Beautiful card! Such a lovely image and design! Love the shimmer!!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

hugs...
Melissa