niedziela, 15 października 2017

Pierwsze urodziny The Flower Challenge

Witajcie kochani.
Bardzo się cieszę, że blog The Flower Challenge ogłasza swoje wyzwania już od roku. Nie zawsze udaje mi się wejść do wyzwania, ale zawsze z dużym zainteresowaniem obserwuję zarówno propozycje DT jak i wszystkie karty biorące udział w wyzwaniach. Tam można znaleźć prawdziwe perełki.


Tym razem udało mi się przygotować kartę na wyzwanie. Użyłam jednych z moich ulubionych stempli Tima Holtza. Odbicie wytłoczyłam w białym EP, a nastepnie pomalowałam farbami Gansai w dwóch odcieniach żółci. Sentyment to mój najnowszy nabytek z AE.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
The Flowers Challenge #13 Use Your Favourite Flower



Mam nadzieję, że mogę wspomnieć już teraz o rzeczy bardzo dla mnie ważnej i Loll Thompson wybaczy mi to, że się chwalę na cały świat :-) W tym roku zostałam zaproszona do grupy Guest Designer, by przygotować bożonarodzeniowy tag dla wyzwania Twelve Tags of Christmas, które zostanie otwarte 6 listopada. Mam nadzieję, że będziecie do nas zaglądać. Zapraszam w imieniu gospodyni wyzwania, Loll ( Stamping With Loll )

Tvelve Tags of Christmas 2017  Tvelve Tags of Christmas 2017

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Love the pop of yellow and that flower stamp is gorgeous...I can see why it is one of your favourites. Great die cut sentiment too x

Nstiz pisze...

This is so clean and beautifully done. Your yellow blossom just pops on your neutral background. What a great color combination. Love this design, Bozena!

Bonnie pisze...

Oh, my goodness, Bozena! I love, love, love this bright and beautiful flower! This is a very special card!

Cornelia (fun stamping) pisze...

That pretty flower almost glows! Love the structured background paper, too!

Loll pisze...

I love your bright flower against the neutral background. Great design with the raised sentiment. The yellow stripe at the bottom brings the whole together. Wonderful design, my friend. xx

Aileen pisze...

Fabulous card BozenA, love the yellow flower and that wonderful die cut sentiment. Thank you so much for joing us at The Flower Challenge Aileen DT

Viv pisze...

Just love your amazing yellow flower Bozena, great card too of course. Thank you for sharing your card with us over at 'The Flower Challenge' and we hope to keep seeing you there ;) Viv DT xx